750 grammes
Tutti i nostri blog di cucina Edit post Segui questo blog Administration + Create my blog
Blog  di antonio,felice caiazzo

Gastromomia: A spasso nel tempo;un viaggio al limite del verosimile, nelle tradizioni,curiositá,scenze fornelli,con l´aiuto di tanti amici.per svelare piccole curiositá attinenti al mondo della cucina

Quann "capa"ne BBona !!

Quann "capa"ne BBona !!


-----------------------------------------------------------------------

Nu" pizzo dinte "o core.
Pubblicato su 03.04.2016 da antonio,felice caiazzo
Tags: #piccole riflessioni Dedicata a te.

Nu" pizzo dinte "o core.


Nu juorn´addá succedere ca" se scet "o Sole...

e ddicé
a"nenna "ti ha lassato,

nun c´é niente a fá..
nun" te vó cchiú bene.
To giuro anema mia, stammatina....fernisce a vita mia,
na" sigaretta appicciata dopp anne "e anne.."ca nun fumo,
nu juorne ammore addá succedere,

"ca pe nuie "dduje se stute "o sole.


E PURE SI TU SI "O RESPIR CA ME FA CAMPÁ,


"a primmavera mia,

ma é destino stu juorne addá succedere,
ca "nzieme a te fernisce a vita mia,
si cumme o sang" ca" nun scurre "cchiú dint" e vene mie.
"A nammurata mia perduta "e tante tiempe fa.


Si "o sale...perduto..."a vita naje... cchiú sapore.
Comunque "e gghiute" t´aggiú stipate dinte a nu" pizze "e core,
Si...nunn´ avé paura tu tien" semp"nu pizzo dinte"o core mio,

"a tua insaputa,
"e nun "o saprai mai.


Pure si "o sole stammatina mi ha

"nfurmato che é fernuta.
Sta´ammore é diventato nu" ricord,
dinte "o quaderno scritte cu "gnostra e calamaie,
tu principessa, e io gnurante,

peró io ma" Arricorda ancora
"e chella piccerella,
ricciulella, e cumme" stive" vestuta"

mentre attraversava a via, "a primma vota.


Te guardai e dinte a"
lluocchie, "e stranamente vediette "o mare.

E chist é "nu miracolo pecché so"castan luokkije

tuojie.


Ma nu juorne "o sole mo ddicette...
waglió "ne cosa, tu vuó jie !

E vá....
ma sta sicuro addá succedere..ca"fernisce,
"nu pó cagná,
"e nobili che nobili, e puverielle..che puveriell.


O saccio hai ragione...peró me so"mbriacato

e sta" passione,
e oggi che fernuta

chissá si "ha mai capit, quanne é stato

ruoss" chist"ammor,


A" tengo annaz " a lluokkije,

mentre attraversava

"a via, a primma vota,
sta" ricciulella bella cchiú do" sole.


A" nammurata mia,

"e mo dopp trent´ ann ché é fernuta,
tene sempre "un pizzo" dinto "o core,

"e nunn "o saprá maie, che ffá.
Io e te nun simm cchiù uno, ma dduie... qualunque,
nun so cchiù io o' responsabile do bbene, e ddo male tuoje,
mo simm sule "dduie qualunque,
ricciulé, pure si nu" bene ruoss

in comune ", "ncé fa avviciná ancora,
e pó fují, luntan....

ricciulé a vita e vita "e nun "se pó cagná.
"O sole mo ddicette...statt" accorta...
"ma io lupo "e notte, vulette sta "a sentí " a luna..

e..tu "o ssaje, cumme é fatta "a luna....
" te mettiette pure dint "a "stu piezzo "e core,
e" mo ca stai luntan...
cu "gnostra e calamaio, to scrivo.
Pure si é fernut, tu stai sempe

dint a nu"pizz annascost"
"e chistu core.

Si "o sale che sparute.

--------------------------------------------------------------

A´voce do´viento.
Pubblicato su 26 Luglio 2014 da antonio,felice caiazzo


A´voce do´viento.


Dint' a butteglia nun ´ncé


rimasto...cchiú niente


sulo io e a voce do´vient.


Suggestione...luntane


viecch´briganti´, fantasmi


“e castelli catene strusciate


allucc" struzzate,facite paura


emmbè”ch” ffá”mo guardo?


M' 'o tengo mente e dico:-


Chissá… ch´ vo´a´ me chistu´ vient´.


Nunn´ esiste primma,


esiste sulamente


stu" mumento.-


E che ffaccio,mo perdo?


Ch´ ne´ parlammo a ffà!


Si m' 'o perdesse


manc' 'a butteglia me perdunarria.


E allora mo“ bevo... chist“ surz' 'e vino


Pe“vence 'a partita cu" a paura mia


“e “cu l'eternità!


E´llanema ca´sunná me fa, si…


´nu truono,po´o´silenzio,e´ ddo´mare,


é ´o mare ´ca ´me ´vo cullá.


A´voce do´vient´....me parla..quanta fantasmi,


castelli


catene strusciate a´llucca struzzate,


re streghe pe´llaria


a´ voce do´viente me torna a´purtá.


Waglione…criatura…pe”vascie "e purtune,


quanne scugnizzo,me” sentivo”o “ssicuro,prutette


"ddé frate,ero io“o “cchiú criatur,e”mo”ca”sto”sulo,


é “o vient”a”tenerm”pe”mmano,me”parlá


“e“ddiman…no!!!-E chell”ca”fu!-


E allora mo“ bevo... chist“ surz' 'e vino;


Si m' 'o perdesse


manco'a butteglia me perdunarria.

-------------------------------------------

Pubblicato su 9 Marzo 2014 da antonio,felice caiazzo
TU PURE


So chiste´ l´uorte,


pure a´primmavera se´scucciata


e´ stanch´de´ viulette...e´dde´ rrose,


se´stutata.-


Tu pure, ´si scumparse n´zieme ´allate,


cumm´era bell´ o´cielo,nuosto sott´e stelle,


po´tu si partuta,


e pure´o cielo azzurro é tramuntato.


Se´ntravede sulo l´alba da´luntane´ e nun se´ leva,


´na....alba milanese grigiulina,


cumme´a chellí- strane" mattin´ Marzuline.


Mah!-chissá.... si turnarrannó ´ e´ stelle dinté-


o´core mio.


Cumme´ a quannno fummo ´nzieme,-


chissá - si stu´ sentiero.....


adderete´ pó turná.


L´alba se´leva sulo´ si ´ncé stai tu,


se´perdene ccá .....´e´nuttate meje.


Dinte ´a´ sti" silenzi addulurate....


e´ je vivo..cu´ o´ chiante´ tuoje


e´ penzó.....


ca´pure chest´é vita.
---------------------------------------

Pubblicato su 15 Marzo 2011 da antonio,

felice caiazzo DEDICATA A MIA ZIA YOLANDA.
Nun te nascí:


Si avesse fa o ´ritratto tuoje....


Pittasse...nu´core triste e ´


sentiment...comme pozze ddi...


nu´core ca se smove.


Statte n´appoco... nun te nascí !


A ´Zjii...zia me daje nu ´poco e


´ndrattiene....serve a´mammá?


Va bbuono! Sta mamma toje é ´


propio nu´guaio...o´ndrattiene


no tene maje.


Ma comme fa,
aspetta...mo... Marje
to vvá "a pigliá !
Jamme...assettate nu poco...


ta giá raccuntá nu´fatto streuzo.


A Zjii...me pare a´Jiere.


Si ´nzerro lluocchie te veco.


E mentre m´guard attuorn rint o scur....


veco "na luce "ca "mabbaglje" o core.


Statte "nate"ppoch" nu te "nascí !!


A zjii..mah..Marje quanne mo ´ddá stu


´ndrattiene? Mó...nu´mumente...é ´


gghiute a ´Cimmtile ...addó ´ccattá!


Tecchete ´ccá....nu´ poche... ´e pane,


co´zucchero ´ncoppa!


A zjii...m´ pare ´ a Jiere...nun te nascí!


Astregnn l´uokkje dint e mman,comme


´a nu marjuole;Pe ´nu fa scappá sta


lacrema.Statte natu´poco nun te nascí !


O"bbene cá te voglie é assaje...é senza


fine....nun te nascí !


Pe ffá o ritratto tuoje,stasera voglio


apparicchiá o´core....nu´core strano...


nu´core ricche é sentimiente.....cumme ...


pozze..dí...nu´core triste...insomma nu´


core "ca se smove.

-------------------------------------------------

O´VIECCHJE DE TRE LAGNE !!
Pubblicato su 26 Giugno 2011 da antonio,felice caiazzo
Tags: #riflessioni

" O viecchje
io stongo aret´e llastre
e o veco...si io...o´veco´
e´ na tempesta ´e viento
me trapassa o´core.
Fravulé ta´arricuordde!!
Quanta Pasquette,e pic-nic,
e tre "Lagne"... do´paese
mio.
A Chisiella... e o´viecchje...
t´arricuorde?Fravulé... e risate.


nun´c´é sta´cchiú niente.
Peró io ´o veco,da ret´e llastre
o´veco.S´ é appicciat n´ata sigaretta;


E´tténe ancora ´na luce dint´a lluocchie-


l´orgoglio ´e chi nun ha stennuto´maje na


mano.
É ricco ´e dignitá... stu napulitano.


Io mo arricord ...curte ´e tuzzo...


cu ´e ´llacreme scurrutele dal´uokkje,


e cu´o pensiero e chi aspetta ´na jurnata


e´sole.
Fravulé chest é a fine,do paese mio.
O´viecchje nun´c´é cchiú, e signure
hanne levate pure a´chisiella,é natú piezz


do paese mio se ne´ ggliute.


Intanto st´acqua scenn-voulesse sapé


a me che vó? E io aret´e llastre o´veco


e na tempesta é viento me trapassa o´core.


-----------------------------------------------------------------

ACQUA A ZEFFUNNO! PICCOLE RIFLESSIONI
Pubblicato su 10 Agosto 2010 da antonio,felice caiazzo
Tags: #piccole riflessioni
Acqua a zeffunno!


Quanne more io!-


Acqua a zeffunno....


n´coppe a stu´fazzuletto


e terra; e" n´coppe a´sti


mimose.


Acqua a zeffunno!


acqua arravoglia e ´mbriaca


tutto ´o munno.- fa una sola


matassa e ´n travoglia


tutta sta´gente;


puleza stu fazzuletto e terra!


E fa turná stu munno cumme


o´tempo antico.


cu´addore d´e mimose.


E pe´sunná, puorteme


chella´e tantu tiempe fa.


Acqua stamme...... ´a ´sentí;


nun´me´piace.... stu munno


arravugliato.


addó ´nu vicino nun conosce


a´ nato.


Addó regna a malavita,e tanta


giuventú avvelenata.


Acqua... acqua...a zeffunno!!!


miez ´a stu ´mbruoglio e


munno!


Acqua fa turná o´mare bello


comm´é a´na vota.


puleza stu munno! ... ca


nunn´o trove!!!


Acqua....acqua ...dimme!


Ma... te´fusse ´mbriacata


pure tu ?


No tu si astemia..... acqua,


tu...tu nunn´te puó mbriacá !


Chella´é l´aria Napule...to


ddico.... io !


Acqua ...crideme io.... n´cé ´so


nato ! Stu´fazzuletto e terra


te´´mbroglia ´e ´´te ´mbriaca,


te sape arravugliá. Co´mare ´o


sole, a pizza.


Ma comme se po´ffá ! Acqua....


pure a´ te" riescene" a ´mbriacá !


Peró alla fine tu si l´acqua....pulita...


astemia...si nunne á sbruoglie tu sta


matassa, n´travugliate chi n´ce pó.


Acqua...scinne a ....zeffunno....e


puleza sti ´mbruoglie;


famme truvá, a via famme sunná


ca torno´a´casa mia.
------------------------------------

"NU POCHE´E´NAPULE.PICCOLE RIFLESSIONI.
Pubblicato su 27 Settembre 2009 da antonio,felice caiazzo
Tags: #piccole riflessioni

NU"POCHE´E´NAPULE.
Nu"poche ´e robba,sulo´... ´


´nu poche.... é robba...


´e ´Napule me´so purtate.

Nun´´nce vo assaje pe´ssapé;

Quant´e ccosé,a´ Napule ´a´ggiú
levate.


So poche,é cchiú belli ccosé ha ggiú
lasciate.
O´mare , o´ sole,
o´vesuvio, margellina,a´pizza, e


San Gennaro.
Me so purtat quattre ccosé.
E´ sentemiente, a cuccumella, (d´llatin cucuma a´caffettiera)
na´canzona, ´e primme


´é´cchiú belli parole


d´ammore.


A´Napule lascio ´Napule ...
e´accummencé nata´vóte.


Napule voulesse sapé chi l´ha


´n ventata sta parola,


chi l´ha scritta ...quanne´...


cumme ´e ´pecché.


Napule... stu ´romanzo e sentimiento


maje fernut;Ca numme´pozzé purtá


cu´mmé.


Allora me porto sta lengua napulitana,


ca me po ddá,na mano.

E´cca´giá fa...me porto adducazione


che é pure sinonimo ´e bbona crianza.
Cioé o´cumpurtarse cu e mmanere bbone.


Lascio cu´sti ppoché cose a cittá d"o sole


e o´miezzojuorno,mo´porte ddint´´o core.


Napule...chest´ultima parola nun´ta ddico


ma stipe ppe´mme.


------------------------------------
Pubblicato su 17 Giugno 2009 da antonio,felice caiazzo
Tags: #piccole riflessioni
TU UOMO:Dedicata a mio zio Raffaele


tu uomo!...che ti soffermi
presso un immagine sacra,
davanti a una chiesetta,
all´angolo di una strada
di Montagna.


tu uomo!...che mi sai raccontare
con richezza di particolare
un bel tramonto d´oro.


tu uomo!che ti soffermi a
riflettere,e che mi dici dai.


tu uomo!...che porti in
cuore ,un tuo dio,chissá
quali sono le senzazioni
che provi.


tu uomo!... che stringi
nel pugno della tua mano
incanto e bellezza
paragonabile a chissá a
quale gemma.


tu uomo!....invecchi col
passar del tempo ma resti
sempre fedele al tuo
credo;alla tua voglia di
libertá.


tu uomo!che hai generato,
dei
figli,attraverso un viaggio
fantastico,dopo una giornata
laboriosa.




tu uomo! mi hai lasciato un
vuoto che non riempio
mai.
-----------------------------------


NAPULE É "DDE NAPULITANE
Pubblicato su 7 Ottobre 2009 da antonio,felice caiazzo
Tags: #piccole riflessioni
"O ´ddiec e agosto "a ´sséra,
a voce
"e cuatté furastiere,spia
"o chianto d"o cielo.


e io me fermo a guardá.


"e a stella cchiú bella "cca o cielo
a versate, dint´e viche si é affacciata.


mo so une e poi addeventano mille,
é " o chiant´dd" o cielo, pe questa cittá.


"e "cchi o vvó ddoce e "cchi o"vvó amare.
so tante e "cummare ca parlene "e te.


ma nisciuno a capit " o pruverbio tuoje
"antico, "e nun sannó "ppecché,"o cielo
"a chiangnute "ddint´é " a sti viche , vecchie
cummare "o sapite pecché."o cielo "a pruvat,
che "llacrime soje, a pulezá "e tanta peccate,
"cca accireno, chesta cittá.


napule é ddé napulitane "e si "ncé date na mane,
"a putimme salvá.
----------------------------------------------------

Mia madre i miei ricordi.
Pubblicato su 23 Maggio 2009 da antonio,felice caiazzo
Tags: #piccole riflessioni


Mia madre i miei ricordi.

Vivo nel nulla!
Di non é bello
vivere nel nulla?

E tracciare disegni per
aria!

Dimmi non é forse vero
che nel nulla tutto é piú
bello?

Dimmi a cosa pensi
nel tuo nulla fatto di silenzi.
di luci e di ombre.

Pensi forse ai tuoi trascorsi
o alle gioie e alle amarezze!

Sai ho sentito dire che nel nulla
tutto é piú bello!!! - Forse perché
nel nulla si é piú vicini a Dio .


Vorrei entrare nella solitudine
del tuo nulla per un attimo ed...


aiutarti a tracciare per aria i tuoi
castelli , e saperti felice.
E raccontarti
di me,tu lo sai anch´io ho un figlio ? E
vorrei parlarti, di me!......
Delle mie paure,vorrei sapere se ti ricordi


ancora; di quel burlone dai capelli d´oro.
E... Vorrei aiutarti a costruire castelli per aria
e raccontarti di me ,per sapere se mi pensi ancora.
Per sapere se da qualche parte in un angolino del
tuo cuore .se tu...se tu... rivedendomi mi riconosceresti,
ancora.


----------------------------------------------------
La lettera mai letta!

Pubblicato su 16 Giugno 2009 da antonio,felice caiazzo
Tags: #piccole riflessioni Dedicata a mio padre.

La lettera mai letta!
e un giorno non molto lontano figlio mio,
potrai leggere sul mio viso tutte le
sofferenze della vita.sogni e rimpianti
raccontati in due lagrime e un sorriso.


potrai leggere tra le mie rughe facciali,
come fu triste per me vederti allontanare,
dalla tua terra e da me.


a volte se guarderai piú a fondo,nei miei
occhi e scruterai piú a lungo il mio viso;
ti accorgerai con che amorevole cura,ho
nascosto il mio dolore sotto un sorriso.


allora per interna illuminazione tua figlio
mio,capirai in quel momento,che la vita
per me é stata conquista,sacrificio,e
dolore.


allora ti sembrerá che gli anni trascorsi
nel tuo feudo,lontano da me,fossero
per sempre appartenuti ad altri e non
a te, a noi.


devi sempre tenere presente nel tuo
spirito che la vita é dolorosa conquista.
non dimenticarlo mai figlio!


non appropiarti mai di facili guadagni,
e non lasciare mai la strada illuminata
per un sentiero scuro.
non deludermi figlio!


altrimenti da quegli anni lontani della
puerizia ai giorni che ho vissuto fin
ora,che cosa sarebbero stati,e cosa
ti avrei insegnato.nulla!!


fa che tu non sia la causa,di un
mio fallimento come padre e come
uomo.


no... figlio! qualunque,cosa accada,
dovunque ci porta il destino,io
saró sempre con te. e con i tuoi
fratelli,fino a che vivrete ed ovunque
voi siate. non dimenticarlo mai!
tuo padre.
------------------------------------------------------
Ein Glas Wein:
Pubblicato su 9 Maggio 2009 da antonio,felice caiazzo
Tags: #piccole riflessioni für Cuppari Giorgio, un caro amico, di piú.
Klein reflexion:


Ein Glas Wein:
mein ünglick....mien traurigkeiten,
die in mein Herz wohnen, sind die,
kriege,die verlassen kinder
zu ihiren schiksalen.
Mißhandlung
gegen frauen,droge,schmutzige geld,
mafia und ihren geschäft .

das ist mein ünglick !
ich bin immer in krieg,
aber ich besieg immer wieder.

Wie ich das machen?

frage mich doch?

Mit ein glas wein,das ist die Antwort .

Auf die strasse sehe ich baby gang,
prostituierte mädchen,und elegant leute,
demütige ich mich?


Na.. frage mich doch !
Mit ein glas wein ersticken ich tausend
tränen,soll ich weine,nein ich denke nicht
daran mit ein glas wein machen ich mir
die welt so schön wie ich das kann.

Condividi post
Repost0
Per essere informato degli ultimi articoli, iscriviti:
Commenta il post